W związku z występującym w niektórych rejonach Polski stanem powodziowym mogą wystąpić przerwy w funkcjonowaniu usług Głosowych oraz transmisji danych, czyli również mobilnego dostępu do internetu.

Otwarcie o możliwych przerwach w dostępie poinformowała w komunikacie prasowym sieć Plus:

Nasze służby techniczne i strażacy walczą z żywiołem i ratują zagrożoną zalaniem infrastrukturę techniczną. Na obszary te skierowaliśmy dodatkowy sprzęt i ludzi z pozostałych części kraju. Podjęliśmy wszelkie możliwe działania eliminujące skutki powodzi. Priorytetowe będzie zapewnienie połączeń głosowych, w tym ze służbami ratowniczymi i medycznymi. Operator sieci Plus przeprasza wszystkich klientów za ewentualne niedogodności – mówi Adam Suchenek, rzecznik sieci Plus.

Problemy dotyczą jednak wszystkich operatorów, jednak ekipy techniczne wszystkich operatorów robią co mogą, aby jak najszybciej przywracać poprawne działanie sieci. Przerwy w dostępie szczególnie mogą dotknąć osoby mieszkające w  zalanych mniejszych miejscowościach, gdzie operatorzy posiadają małą ilość stacji przekaźnikowych BTS lub Node-b.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dodając komentarz akceptujesz zasady zarządzania treścią w serwisie Techmobile.pl

css.php