
W związku z występującym w niektórych rejonach Polski stanem powodziowym mogą wystąpić przerwy w funkcjonowaniu usług Głosowych oraz transmisji danych, czyli również mobilnego dostępu do internetu.
Otwarcie o możliwych przerwach w dostępie poinformowała w komunikacie prasowym sieć Plus:
Nasze służby techniczne i strażacy walczą z żywiołem i ratują zagrożoną zalaniem infrastrukturę techniczną. Na obszary te skierowaliśmy dodatkowy sprzęt i ludzi z pozostałych części kraju. Podjęliśmy wszelkie możliwe działania eliminujące skutki powodzi. Priorytetowe będzie zapewnienie połączeń głosowych, w tym ze służbami ratowniczymi i medycznymi. Operator sieci Plus przeprasza wszystkich klientów za ewentualne niedogodności – mówi Adam Suchenek, rzecznik sieci Plus.
Problemy dotyczą jednak wszystkich operatorów, jednak ekipy techniczne wszystkich operatorów robią co mogą, aby jak najszybciej przywracać poprawne działanie sieci. Przerwy w dostępie szczególnie mogą dotknąć osoby mieszkające w zalanych mniejszych miejscowościach, gdzie operatorzy posiadają małą ilość stacji przekaźnikowych BTS lub Node-b.
Dodaj komentarz